هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

ما در شرکت هدایای تبلیغاتی ادگیفت با بیش از پانزده سال سابقه و مجهز به کارگاه های تولید و دوخت تیشرت، لباس کار، تولید کلاه پارچه ای، تولید آفتابگیر خودرو، تولید انواع ساک دستی و ساک خرید تبلیغاتی، تولید فولدر و کیفهای چرم مصنوعی، کارگاه چاپ لیوان سابلیمیشن به عنوان یک شرکت تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی همواره سعی در عرضه هدیه های ارزان، نفیس و خلاقانه نموده ایم.

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

۱۸
تیر

همیشه در طول سال و خصوصا در اواخر سال، یکی از دغدغه‌های مدیران در شرکتهای مختلف انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برای شرکت و یا محصولاتشان است. به صورت سنتی، بسیاری از شرکتها در ایران، سررسیدها و تقویم‌های سال نو را به مشتریان و دوستان و شرکای تجاری به عنوان هدیه تبلیغاتی هدیه می‌دهند. شرکتهای تبلیغاتی هم بازار خوبی دارند و انواع خودکار و ساعت و تقویم و جاسوییچی و فلش مموری تبلیغاتی و … را با انواع رنگ بندی و کیفیت های مختلف چاپ روی میز ما و شما قرار می‌دهند و تلاش می‌کنند که ما را متقاعد کنند هزینه هدیه تبلیغاتی در پایان سال، هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است. مدیران و شرکت ها گاهی هزینه‌های سنگینی برای سررسیدها و خودکارها وانواع هدایای تبلیغاتی انجام میدهند و خوب می‌دانیم که هدیه‌ی تبلیغاتی شرکت ، خیلی سریع لا به لای هدایای تبلیغاتی سایر شرکتها گم شده و یا به عنوان دفتر یادداشت، به فرزندان جوانتر خانواده هدیه خواهند شد. به عبارت دیگر، هزینه های تبلیغاتی نوروزی، هزینه‌ای است که اگر انجام ندهیم تاثیر منفی روی ذهن کارمندان و شرکتهای همکار و … دارد ولی اگر این هزینه را انجام هم بدهیم اتفاق خاصی نخواهد افتاد. بدیهی است فرض ما بر این است که طرف مقابل از جمله کسانی نیست که برای هدیه‌ی سال نو، به هر دلیل منتظر تعدادی سکه طلا است و هدیه‌ تبلیغاتی ما صرفاً قرار است با کمترین هزینه بیشترین اثربخشی تبلیغاتی و احساسی را داشته باشد. در اینحالت نکات و موارد مهمی را باید در نوع و انتخاب هدیه تبلیغاتی شرکت مد نظر قرار دهیم:

  •  نکته اول اینکه در محاسبات ذهنی ما انسانها، «پاداش‌های نقدی و مالی» در سرفصل ذهنی «درآمدها» ذخیره می‌شود و به عنوان «هدیه» ثبت نخواهد شد.

    به همین دلیل همچنانکه هدیه، به سادگی جای پاداش مالی را نمی‌گیرد، پاداش مالی هم احتمالاً  جایگزین هدیه نخواهد شد. شاید بن خرید از فروشگاه‌ها و لباس‌فروشی‌ها، کمی از پاداش مستقیم نقدی بهتر باشد، اما همچنان همان اثر را در ذهن مخاطب خواهد داشت.

  • نکته‌ی دومی که می‌بایست در اعطای هدیه تبلیغاتی  مد نظر داشته باشیم این است که هدایای تبلیغاتی نفیسی که از حد مشخصی گران‌تر هستند، الزاماً حس گیرنده را خوب نمی‌کنند.

    به دلیل اینکه گیرنده بلافاصله ترغیب می‌شود ارزش هدیه تبلیغاتی شما را با ارزش خدمات خود مقایسه کند. فرض کنید که یک حسابدار خبره‌ی پاره وقت دارید که در سال گذشته با حسابداری خوب و دقیق، هزینه‌های مالیاتی شما را ده میلیون تومان کاهش داده است. طبیعی است که شما پاداشی مالی برای او در نظر بگیرید.اما اگر در پایان سال، به عنوان هدیه به او یک خودکار «یک میلیون تومانی» بدهید، اولین پرسشی که در ذهن او ایجاد می‌شود این خواهد بود که: «من برای این شرکت ۱۰ میلیون تومان صرفه‌جویی مالی ایجاد کردم و اینها خواستند با یک هدیه‌ی یک میلیون تومانی من را راضی کنند و از زیر بار لطف و منت من خلاص شوند» . ضمن اینکه شما هزینه‌ی سنگینی را برای هدیه متقبل شده‌اید، نارضایتی طرف مقابل افزایش خواهد یافت. اما اگر یک خودکار تبلیغاتی نفیس به او هدیه دهید، احتمالاً‌ این مقایسه ذهنی شکل نخواهد گرفت.

  • نکته‌ی مهمی که به عنوان سومین مطلب باید مورد توجه قرار گیرد، «کاربردی بودن هدیه» در مقایسه با «بار احساسی هدیه» است. این دو ویژگی از یکدیگر جدا هستند.

    ممکن است هدیه‌ای کاربردی و در عین حال احساسی باشد. اما همیشه اینطور نیست. شرکت هایی که آجیل و شیرینی و خوراکی های عید را به کارکنان یا مشتریان و همکاران خود هدیه می دهند، هدیه ای کاربردی و مفید داده اند اما الزاماً بار احساسی زیادی به همراه این هدیه نیست.

  • چهارمین نکته این است که «نمونه محصول خود شرکت» همیشه بهترین هدیه تبلیغاتی نیست.

دریافت کنندگان هدیه، زمانی که هدیه‌ای از محصولات یا خدمات شما را دریافت می‌کنند، همیشه احساس می‌کنند این هدیه ارزش کمتری از میزان واقعی خود دارد. فرض کنید یک آژانس مسافرتی، با قرعه‌کشی به برخی از مشتریان دائمی خود بلیط هواپیما یا کوپن تور نوروزی هدیه کند. به احتمال زیاد دریافت کننده‌ هدیه فکر می‌کند که «صندلی خالی مانده‌ هواپیما» و «تخت خالی مانده‌ هتل» به او هدیه شده است. این در حالی است که آژانس مسافرتی، به هر حال برای این خدمت، هزینه‌های متعدد متحمل شده است. همین مسئله در حوزه‌های دیگر هم صادق است. اگر شما تولیدکننده‌ مواد غذایی باشید و بسته‌هایی از محصولات خود را به دیگران هدیه دهید، عموماً دریافت کننده، ارزش محصول را معادل «قیمت تمام شده و یا حتی کمتر!» ارزیابی می‌کند و فراموش  می‌کند که اگر این محصول را به او نداده بودید، می‌توانستید به قیمت واقعی به مشتری بفروشید.

  • پنجمین نکته اینکه مدیران و کسانی که طبقه‌ اجتماعی کمی بالاتر از سایرین دارند، علاقه‌ای به استفاده از هدایای تبلیغاتی که «نام و لوگوی شما» روی آن درج شده است ندارند.

مثلا یک مدیر ارشد هیچوقت کیف تبلیغاتی که روی آن بصورت واضح نام و لوگویی به عنوان تبلیغ درج و چاپ شده باشد را در انظار و دید افراد دیگر به دست نمی گیرد.

بنابراین شما چهار راه حل دارید:

  • روش ارزان‌تر اینکه هدیه‌ خود را بدون چاپ لوگو و نام تهیه کرده و با کارت تبریک اختصاصی، نام و لوگو و مشخصات خود را به گیرنده یادآوری کنید (مثلاً یک خودکار در بسته‌بندی مناسب اما بدون نام + کارت تبریک با نام و مشخصات).

  • روش کمی گرانتر اینکه نام و لوگوی خود را روی بسته‌بندی حک کنید تا هم مشخصات خود را در ذهن گیرنده ماندگار کنید و هم گیرنده در نهایت بتواند از هدیه‌ شما به راحتی استفاده کند.

  • روش گرانتر اینکه در مورد افراد خاصی که برای شما مهم تر هستند، نام و مشخصات خود آنها را روی محصول (تقویم / ساعت / خودکار) حک کنید. هزینه‌ این روش کمی بالاتر است اما تقریباً این تضمین وجود دارد که هدیه‌ شما هرگز کنار گذاشته نشده و به فرد دیگری هدیه نخواهد شد یا دوختن حروف اول نام فرد بر روی پیراهن، کار بسیار ساده اما اثربخشی است که مطمئنا اثر آن خیلی بیشتر از هدیه کردن یک پیراهن گرانقیمت‌ است.

  • و بالاخره راه اثرگذارتر حک کردن و یا چاپ کردن نام و لوگوی شرکت با اندازه کوچک در قسمت و یا فضایی از هدیه تبلیغاتی که در نظر و نگاه اول دیده نشود مثلا حک در قسمت داخلی یک کیف چرمی مدیریتی یا داخل جلد یک کتاب نفیس یا حک زیر درپوش یک خودکار یا خودنویس نفیس.

  • ششمین نکته این است که برخی هدیه‌ها «چند بار هدیه می‌شوند».

اگر شما یک هدیه‌ مشخص به یک «آقا» بدهید و او از آن هدیه استفاده کند یک بار هدیه‌ خود را داده اید. اما اگر هدیه‌ای بدهید که او به همسر یا دختر خود منتقل کند، هم آن مرد احساس می‌کند که هدیه گرفته و هم همسر یا دختر او خوشحال خواهند بود. شاید منطقی باشد که هزینه کل هدایای تبلیغاتی خود را کمی کمتر کرده اما در کنار آن هدایا، وسیله کوچکی حتی در حد کیف لوازم آرایش یا یک وسیله آرایشی کوچک یا یک گل سفره هفت سین قرار دهید و به این ترتیب سایر افراد خانواده شخص هدیه گیرنده را نیز در هدیه تبلیغاتی خود شریک نموده اید که بی شک ماندگاری و تاثیرگذاری ذهنی بسیار بالاتری را بدست خواهید آورد.

نظرات کاربران
۱۰
تیر

کلاه و انواع کلاه تبلیغاتی یکی از اصلی ترین اجزای لباس کار و لباس و پوشاک صنعتی و تبلیغاتی مفید به شمار می آیند که جهت پوشش و حفظ فرد از آلودگی، نور و تابش خورشید، گرد و خاک و حتی جهت حفظ آراستگی و ظاهر نفرات در محیط کار و یا استفاده تبلیغاتی یا زیبایی مورد استفاده فراوانی دارد.و بطور مثال از کلاه تبلیغاتی می توان در رویدادهای مختلف اجتماعی، سیاسی و خصوصاً ورزشی استفاده نمود چرا که این رویدادها معمولاً در فضای باز و زیر نور خورشید به وقوع می پیوندند و کلاه تبلیغاتی بیشترین نمایش را در چنین فضاهایی خواهد داشت.

۱۰
تیر

اسپیکر بلوتوث یا اسپیکر شارژی ابزاری است که با گسترش استفاده از گوشی های موبایل و تبلت و سایر وسایل همراه، روز بروز برای کاربران دارای جذابیت و بیشتری می شود یکی از دلایل آن عدم کیفیت مطلوب پخش صدای خارجی در این ابزارهاست و نیاز به امکان پخش صدا با کیفیت بالا و قدرت زیاد بیش از پیش احساس میگردد. بهترین گزینه برای جبران این کاستی استفاده از اسپیکرهای پرتابل دارای تکنولوژی بلوتوث می باشد . اسپیکرهای جدید با قدرت و اندازه های متفاوت و همچنین قیمت متنوع گزینه ای قابل تامل جهت استفاده به عنوان هدایای تبلیغاتی خاص و نیز هدایای تبلیغاتی جدید فراهم می آورد. انواع مدلهای جدید اسپیکرفلش خور بوده و قابلیت اتصال مستقیم به فلش یو اس بی یا رم موبایل را دارا هستند وحتی به تنهایی قابلیت پخش موسیقی و یا رادیو را دارند. برخی دیگر از انواع اسپیکرها مانند اسپیکر پاور بانک ها همزمان می توانند به عنوان پاوربانک یا شارژر موبایل ، چراغ قوه یا ساعت و نظایر آن مورد استفاده قرار گیرند و هدیه تبلیغاتی نفیس ، مفید و ارزشمندی را جهت تبلیغات و معرفی برند شما فراهم آورند.

۰۸
تیر

مزایای لباس فرم

سرمایه گذاری در لباس فرم  و یکدست کارمندان تصمیمی دشوار برای کارفرما و نشان دهنده یک تعهد بزرگ مالی است.
لباس فرم، چه در مدارس و یا در محل کار، اغلب یکی از مهمترین موضوعات مورد بحث در محیط کاری ست. آیا لباس یکدست مفید است؟ از همه مهمتر، اینکه چه کسی از لباس فرم یا لباس کاربهره مند میشود، کارمند، کارفرما، و یا مشتری؟ خوب، پاسخ اینست هر سه مورد

۱- منافع کارفرما از لباس فرم و یکدست در شرکت
سرمایه گذاری برای لباس فرم کارمندان یک تصمیم دشوار برای یک کارفرمااست و تعهد بزرگ مالی است. بنابراین، دانستن این موارد که منافع لباس یکدست برای شرکت شما چیست در ابتدای کار مهم است
بهره وری: یکی از بزرگترین منافع استفاده از لباس فرم افزایش بهره وری است. با توجه به نظرسنجی های انجام شده از بین ۵۵ درصد از کارگران آنان بر این عقیده اند که پوشیدن لباس فرم سازندگی را بالا می برد.
نام تجاری: لباس فرم برای کارمندان یک ابزار بازاریابی موثر در مقایسه با دیگر تبلیغات است.
ایمنی: بسته به صنعت شما، لباس کار می تواند ابزار ایمنی مهمی باشد این که آیا لباس های فرم می تواند به عنوان محافظ در برابر سوختگی و آسیب دیدگی همچنین جهت جلوگیری از آلودگی در محیط کار شود، و یا اینکه کمک کند تا کارکنان در محل کار بیشتر به چشم بیایند.

۲- منافع کارکنان از پوشیدن لباس فرم یکدست
در درجه اول از نگرانی های کارمندان برای پوشیدن لباس روتین کار کاسته می شود. همچنین لباس یکدست در محل کار حس برابری و کار گروهی توام ایجاد می کند. در نتیجه کارمندانی شادتر، با ظاهری جذاب برای شرکت بوجود می آید و کارکنان خوشحال بهره وری شرکت را (که یکی از منافع کارفرمایان است) بالا می برند.
با توجه به مطالعه انجام شده توسط شرکت Bright Horizons، تقریبا ۶۶ درصد از کارمندان با رضایت شغلی بالا به طور مداوم در محل کار خود مشغول بکارند و حتی در ساعت اضافی در محل کار می مانند.

۳- منافع مشتری از برنامه لباس فرم یکدست کارکنان یک شرکت
شاید بزرگترین منفعت کارمندان با لباس یکدست کار در محل کارشان ایجاد تصویر ذهنی خوب به مشتریان باشد. با توجه به مطالعه ۲۰۰۰ UTSA ، “هنگامی که یک مشتری یک کارمند را در لباس فرم می بیند، این احساس به مشتری القا می شود که یک محصول بهتر و با کیفیت بالاتر از خدمات دریافت خواهد کرد.” ۴۰٫۲۸٪ از پاسخ دهندگان معتقدند کارمندان با لباس فرم آگاهتر هستند، ۵۲٫۷۸ درصد معتقدند که آنان قابل اعتمادترند، و ۵۴٫۱۷٪ پاسخ دادند که آنها احساس راحتی بیشتری با یک کارمند با لباس فرم دارند.

منبع : وب سایت مرکز تولید پوشاک ایران (رینو)

۰۸
تیر

کلاه و انواع کلاه تبلیغاتی یکی از اصلی ترین اجزای لباس کار و لباس و پوشاک صنعتی و تبلیغاتی مفید به شمار می آیند که جهت پوشش و حفظ فرد از آلودگی، نور و تابش خورشید، گرد و خاک و حتی جهت حفظ آراستگی و ظاهر نفرات در محیط کار و یا استفاده تبلیغاتی یا زیبایی مورد استفاده فراوانی دارد.و بطور مثال از کلاه تبلیغاتی می توان در رویدادهای مختلف اجتماعی، سیاسی و خصوصاً ورزشی استفاده نمود چرا که این رویدادها معمولاً در فضای باز و زیر نور خورشید به وقوع می پیوندند و کلاه تبلیغاتی بیشترین نمایش را در چنین فضاهایی خواهد داشت.

۰۸
تیر

تی شرت

تیشرت یا تی شرت شاید یکی از پرطرفدارترین و بهترین نوع پوشش برای استفاده های متنوع و مختلفی چون تی شرت ورزشی، تی شرت کار، تی شرت مردانه، تیشرت زنانه و بچه گانه ، تی شرت تبلیغاتی و حتی پوششی مناسب برای استراحت و منزل می باشد. تنوع کیفیت و جنس پارچه در تی شرت ها و امکان طراحی و چاپ های متفاوت استفاده از تی شرت را بسیار وسیع و گسترده نموده است.

۰۸
تیر

آفتابگیر ماشین یکی از بهترین و کارآمد ترین  و در معرض دید ترین انواع هدایای تبلیغاتی می باشد که علاوه بر طول عمر و ماندگاری بالا در بهترین مکان یعنی بر روی اتومبیل نصب گردیده و در تمامی مکانهای عمومی نام برند و لوگوی شما را به نمایش در می آورد. آفتابگیرهای ماشینی که پشت شیشه جلو نصب می شوند در اصل یک تابلوی تبلیغاتی به اندازه شیشه اتومبیل را به رایگان و در هر نقطه ای برای شما بوجود می آورند. انواع آفتابگیرهایی که بر روی شیشه های بغل نصب می شوند بطور دائم و همیشگی و حتی در حین حرکت اتومبیل تابلوهای تبلیغاتی دائمی و سیاری را برای شما ایجاد می کنند که با توجه به قیمت این هدایای تبلیغاتی یکی از اثرگذارترین و مقرون به صرفه ترین نوع تبلیغات را در میزان اثربخشی و گستردگی نمایش برای شما به ارمغان می آورند.