هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

ما در شرکت هدایای تبلیغاتی ادگیفت با بیش از پانزده سال سابقه و مجهز به کارگاه های تولید و دوخت تیشرت، لباس کار، تولید کلاه پارچه ای، تولید آفتابگیر خودرو، تولید انواع ساک دستی و ساک خرید تبلیغاتی، تولید فولدر و کیفهای چرم مصنوعی، کارگاه چاپ لیوان سابلیمیشن به عنوان یک شرکت تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی همواره سعی در عرضه هدیه های ارزان، نفیس و خلاقانه نموده ایم.

آفتابگیر تبلیغاتی

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۴۲ ب.ظ

آفتابگیرهای اتومبیل یکی از بهترین و در معرض دیدترین انواع هدایای تبلیغاتی می باشند که علاوه بر طول عمر و ماندگاری بالایشان در بهترین مکان یعنی بر روی اتومبیل نصب گردیده و در تمامی مکانهای عمومی نام برند و لوگوی شما را به نمایش در می آورند. آفتابگیرهای ماشینی که پشت شیشه جلو نصب می شوند در اصل یک تابلوی تبلیغاتی به اندازه شیشه اتومبیل را به رایگان و در هر نقطه ای برای شما بوجود می آورند. انواع آفتابگیرهایی که بر روی شیشه های بغل نصب می شوند بطور دائم و همیشگی و حتی در حین حرکت اتومبیل تابلوهای تبلیغاتی دائمی و سیاری را برای شما ایجاد می کنند که با توجه به قیمت این هدایای تبلیغاتی یکی از اثرگذارترین و مقرون به صرفه ترین نوع تبلیغات را در میزان اثربخشی و گستردگی نمایش برای شما به ارمغان می آورند.

          

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی