هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

ما در شرکت هدایای تبلیغاتی ادگیفت با بیش از پانزده سال سابقه و مجهز به کارگاه های تولید و دوخت تیشرت، لباس کار، تولید کلاه پارچه ای، تولید آفتابگیر خودرو، تولید انواع ساک دستی و ساک خرید تبلیغاتی، تولید فولدر و کیفهای چرم مصنوعی، کارگاه چاپ لیوان سابلیمیشن به عنوان یک شرکت تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی همواره سعی در عرضه هدیه های ارزان، نفیس و خلاقانه نموده ایم.

اسپیکر

شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۳۰ ب.ظ

اسپیکر بلوتوث یا اسپیکر شارژی ابزاری است که با گسترش استفاده از گوشی های موبایل و تبلت و سایر وسایل همراه، روز بروز برای کاربران دارای جذابیت و بیشتری می شود یکی از دلایل آن عدم کیفیت مطلوب پخش صدای خارجی در این ابزارهاست و نیاز به امکان پخش صدا با کیفیت بالا و قدرت زیاد بیش از پیش احساس میگردد. بهترین گزینه برای جبران این کاستی استفاده از اسپیکرهای پرتابل دارای تکنولوژی بلوتوث می باشد . اسپیکرهای جدید با قدرت و اندازه های متفاوت و همچنین قیمت متنوع گزینه ای قابل تامل جهت استفاده به عنوان هدایای تبلیغاتی خاص و نیز هدایای تبلیغاتی جدید فراهم می آورد. انواع مدلهای جدید اسپیکرفلش خور بوده و قابلیت اتصال مستقیم به فلش یو اس بی یا رم موبایل را دارا هستند وحتی به تنهایی قابلیت پخش موسیقی و یا رادیو را دارند. برخی دیگر از انواع اسپیکرها مانند اسپیکر پاور بانک ها همزمان می توانند به عنوان پاوربانک یا شارژر موبایل ، چراغ قوه یا ساعت و نظایر آن مورد استفاده قرار گیرند و هدیه تبلیغاتی نفیس ، مفید و ارزشمندی را جهت تبلیغات و معرفی برند شما فراهم آورند.

  • ad gift

اسپیکر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی